Образотворче мистецтво

       План тижня художньо-естетичного циклу у ЗОШ I - II ст. с. Винятинці. (вчитель Юрчик Оксана Романівна)


Понеділок - Урочиста лінійка "Відкриття тижня художньо-естетичного циклу". Ознайомлення з планом тижня. Усний журнал "Що таке мистецтво?"
Вівторок - Загальношкільна операція "Пошук народних умільців у нашому краї"
Середа - Презентація робіт майстрині петриківського розпису Угринчук Ірини Іванівни, керівника художньої студії "Скарб".
Четвер - Участь учнів школи в районній виставці з образотворчого мистецтва на тему: "Великодні візерунки" у рамках  районної мистецької акції під керівництвом Юрчик Оксани Романівни. Обрання переможця конкурсу.
П'ятниця - Виховний захід "Писанка - символ життя".


   Оздоблення Великодніх кошиків у підготовці до виставки "Великодні візерунки". (7 клас.)


   Великодні композиції руками учнів 6 класу.



Шкільна виставка дитячих робіт "Великодні візерунки".






   Переможцем конкурсу "Великодні візерунки" стала учениця 6 класу Тихолаз Олена, яка представила композицію "Великодній вінок".



   Виховний захід "Писанка - символ життя".
   Уже незабаром на землю зійде чудове свято Великоднє, святе і чисте, як безхмарне весняне небо, гарне, як молоде життя. Срібні голоси церковних дзвонів сповістять світу про урочисту подію Воскресіння Хрестового і лунатимуть звідусіль щирі вітання "Христос Воскрес!", "Воістинну Воскрес!"
   Великдень в українців завжди асоціюється з писанкою, яка є окрасою великоднього кошика, символом добра та зародження нового життя. Це витвір мистецтва народних умільців. Не випадково все найкраще в Україні порівнюється з писанкою. У народі кажуть: "Така гарна, як писанка!"
   Сьогодні ми поговоримо про писанку, згадаємо легенди, пов'язані з виникненням мистецтва виконання писанок, про технологію написання та значення символів на великодніх писанках.









ТЕХНІКА АКВАРЕЛІ "ПО-ВОЛОГОМУ" ТА ВОСКОВІ ОЛІВЦІ. 
Воскові олівці – найефективніший інструмент розвитку руки дитини. Коли дитина працює олівцями, то вона самостійно відкриває цілий спектр художніх можливостей цього матеріалу: можна проводити товсті лінії, можна – смужки, можна малювати плями, швидко зафарбовуючи великі простори. Воскові олівці залишають на папері яскравий слід, який залежить від сили нажиму.
Віск і олія не змішуються з водою. Якщо на аркуші намалювати контур восковими олівцями, а потім покрити весь аркуш аквареллю, то можна буде побачити, що цей контур не зафарбувався, акварель з лінії ніби «сповзла». Ця техніка сприяє розвитку просторового, логічного та творчого мислення дітей.

Для роботи  потрібно:
·         акварельні фарби;
·         акварельний папір;
·         пензлі;
·         воскові олівці або свічку;
·         воду
План роботи:
1. На акварельному аркуші намалюйте  восковими олівцями або свічкою малюнок, наприклад: букет квітів чи квітку......
2. Квіти замальовуйте не повністю (можна тільки контури), залишайте просвіти -  місце для акварелі.
3. Аркуш зволожте водою (в тому місці де намальовані квіти) і намалюйте аквареллю самі квіти.
4. Зволожте фон, плавними переливами створіть фон, щоб фарба рівномірно змішувалась. Не залишайте порожніх місць на аркуші.

Отриманий результат: малюнок ніби проявляється з-під акварельної фарби. Воскові олівці допомагають передати об’ємність у зображенні квітів, вони будуть виділятися на акварельному тлі. 





***************************************



МОНОТИПІЯ.
Монотопія – це ріновид графіки, одна з найпростіших нетрадиційних технік малювання для дітей, яка сприяє розвитку уяви, фантазії., логічного мислення. Робота в даній техніці вимагає зосередженості, акуратності, уважності. В процесі виконання монотипій з учнями можна закріпити поняття колірної гами, знання елементарних законів кольорознавства, сприяти розвитку вміння аналізувати, порівнювати.

Для роботи  потрібно:
  • будь-яка гладка поверхня, яка не пропускає воду (пластина оргскла, глянцева плівка, скло, файл);
  • різної форми листя з дерев....
  • фарби (гуаш або акварель);
  •  губка для миття посуду;
  • папір для відбитків (білий або тонований);
  •  пензлі, фломастери, серветки,
План роботи:

1.  За допомогою губки або пензлика нанесіть фарбу на гладку поверхню (скло попередньо потрібно протерти оцтом або спиртом);
2. Розмалюйте листя (з рель'єфної сторони) різними кольорами і положіть гладкою поверхнею на папір; 
3. Акуратно накладіть та притисніть аркуш паперу до поверхні (можна перед тим зволожити);
4. Зніміть аркуш з відбитком. Дайте назву своїй монотипії.
5. За бажанням, пензликом, губкою або фломастером можна на сухому відбитку домалювати дрібні деталі.
Отриманий результат: На відбитку фарби змішуються самовільно, утворюють розводи, непередбачувані ефекти злиття.

ЗАВДАННЯ:
Домалюте дрібні деталі в малюнку ( промалюйте нижню частину (листя, яке опало), гілки та стовбури дерев ...).




Немає коментарів:

Дописати коментар

Літератест: як добре ви знаєте творчість українських письменників

На честь того, що у світі існують книжки, Platfor.ma створила тематичний тест, за допомогою якого можна з’ясувати, наскільки добре ви зн...